Google Analytics

bez tajemnic

Nauczę Cię, jak korzystać z Google Analytics.

Dowiesz się: 

  • Kto jest Twoim idealnym klientem
  • Gdzie inwestować pieniądze w reklamy
  • Czym Twoi użytkownicy interesują się na stronie
  • Które źródła ruchu generują największe przychody
  • Jak wykorzystać praktyczną wiedzę w Twoim biznesie
  • Jak sprawdzić firmy, którym płacisz za reklamowanie Twoich produktów
  • Jak tworzyć specjalne listy remarketingowe w Google Ads oraz Facebook Ads

Dlaczego warto wybrać ten kurs?

  • 8 - tygodniowy program Google Analytics bez tajemnic
  • Dostęp do dodatkowych szablonów, checklist, dokumentów
  • Dostęp do prywatnej grupy na Facebooku - MASTERMIND - Szkoła Smart
  • Dożywotni dostęp do kursu oraz aktualizacji materiałów
  • Praktyczne prace domowe - weryfikowane na grupie
  • Brak zbędnego "pitu, pitu" aby wydłużyć kurs
  • 100% gwarancji satysfakcji
  • LIVE Q&A z uczestnikami kursu

Czy ten kurs jest dla Ciebie?
tak, jeśli:

  • Płacisz firmie za reklamowanie Twoich produktów, teraz możesz w łatwy sposób sprawdzić ich efektywność
  • Chcesz we własnym zakresie analizować działania marketingowe
  • Prowadzisz sprzedaż przez internet i chcesz zwiększyć przychód
  • Prowadzisz bloga i chcesz osiągnąć więcej
  • Boisz się Google Analytics, a chcesz zrozumieć raporty, które tam są
  • Chcesz dowiedzieć się, co robią Twoi użytkownicy na stronie
  • Chcesz lepiej targetować reklamy w remarketingu na Facebooku oraz w Google Ads
  • Szukasz wreszcie czegoś więcej niż tylko teoretycznej wiedzy
  • Nie masz czasu na przeglądanie darmowych informacji w sieci, aby znaleźć wartościową wiedzę
  • Jeśli jesteś początkującym lub średnio-zaawansowanym użytkownikiem Google Analytics

Czego nauczę się z tego kursu?

  • Jak poprawnie zbierać dane w Google Analytics
  • Jak czytać raporty znajdujące się w Google Analytics
  • Które źródła ruchu są najbardziej wartościowe
  • Jak lepiej inwestować pieniądze w reklamę
  • Umiejętności przeglądania raportów aby wyciągać wnioski typu: Dlaczego klienci nie kupują
  • Jak korzystać z Google Tag Managera
  • Jak tworzyć własne raporty w Google Analytics oraz Google Data Studio
  • Czym interesują się Twoi potencjalni klienci
  • Jakie triki można stosować aby lepiej inwestować pieniądze w reklamę

Kim jest Marcin Łukiańczyk?

Cześć, mam na imię Marcin, od 2003 roku zajmuję się e-commerce.

Magazyn BRIEF umieścił mnie na liście „Kreatywni w biznesie” na 14 miejscu z 50 w 2014 roku.

Jestem współautorem książki „Biblia e-biznesu 2″

Prelegentem na konferencjach takich jak: InternetBeta, MailMyDay, i love ads&analitycs oraz wielu innych.

Wykładowca na Politechnice Białostockiej na kierunku „Marketing Internetowy”.

Od 2012 roku prowadzę serwis UpolujEbooka.pl,
który aktualnie jest największą porównywarką cenową e-booków w Polsce.

Z jakich modułów składa się kurs?

  • MODUŁ 1 - Wstęp i konfiguracja
    Podstawowe elementy umożliwiające założenie konta Google Analytics, Google Tag Managera, zainstalowanie kodów śledzących oraz najważniejsze - poprawna konfiguracja konta Google Analytics.
  • MODUŁ 2 - Poznaj Google Analytics
    Poznaj zasady zbierania danych w Google Analytics, podstawowe wymiary i metryki z których będziesz korzystać używając Google Analytics.
  • MODUŁ 3 - Raporty, interfejs - wstęp
    Dowiedz się jak korzystać z podstawowych raportów w Google Analytics w których spędzisz na początku najwięcej czasu analizując zebrane dane
  • MODUŁ 4 - Cele w Google Analytics
    Jeśli nie weryfikujesz swoich celów to jak chcesz je poprawić, dowiedz się jak tworzyć cele marketingowe i sprzedażowe i później je mierzyć oraz poprawić.
  • MODUŁ 5 - Segmenty w Google Analytics
    Mam 40 lat, mój syn ma 10. Kupując w Twoim sklepie wychodzi na to, że najlepszym klientem jest 25-latek? Dowiedz się jak tworzyć segmenty i analizować działania Twoich najlepszych grup docelowych. (dostęp do modułu w 5 tygodniu kursu)
  • MODUŁ 6 - Zdarzenia w Google Analytics
    Dowiedz się co robi użytkownik odwiedzający Twoją stronę. Poznaj triki jak później możesz tworzyć specjalne grupy do których będziesz targetował reklamy w ramach remarketingu. (dostęp do modułu w 5 tygodniu kursu)
  • MODUŁ 7 - Raporty, interfejs - rozszerzenie
    Kolejne zestawy raportów o których warto wiedzieć aby szukać w nich odpowiedzi na zadawane przez Ciebie pytania. (dostęp do modułu w 6 tygodniu kursu)
  • MODUŁ 8 - Google Tag Manager
    Dowiedz się jak działa Google Tag Manager, do czego możesz go wykorzystać aby więcej rzeczy robić we własnym zakresie i nie być uzależnionym od programistów. (dostęp do modułu w 6 tygodniu kursu)
  • MODUŁ 9 - Google Data Studio
    Poznaj Google Data Studio aby tworzyć własne zaawansowane raporty, z których odczytasz najważniejsze informacje do wydajniejszego prowadzenia biznesu. Sprawdź również jakie raporty możesz tworzyć i zapisywać wykorzystując Google Analytics. (dostęp do modułu w 7 tygodniu kursu)
  • MODUŁ 10 - TIPS&TRICKS
    Specjalne lekcje pokazujące jak poprawić problem ze współczynnikiem odrzuceń, jak tworzyć Custom Audience na Facebooku dla osób, które np. oglądały w 50% Twoje video na stronie. To oraz wiele innych przydatnych praktycznych lekcji umożliwiających lepsze wykorzystanie narzędzi o których rozmawialiśmy w kursie. (dostęp do modułu w 8 tygodniu kursu)
0 h
aktualna ilość godzin kursu

Opinie kursantów

Czy jest inna droga?

Jasne! 

Część wiedzy możesz znaleźć za darmo w sieci jeśli wiesz czego szukać, jest też sporo kursów darmowych czy też płatnych na udemy (które można kupić na promocji za 50-100 zł). Jeśli się postarasz i poświęcisz na to setki godzin to wiele tematów uda Ci się znaleźć. Jest też wiele książek, które możesz przeczytać, jednak problem polega na tym, że książki w momencie wydania już mogą być przeterminowane. Dodatkowo możesz płacić programistom za dodatkowe skrypty, które będzie instalował na Twojej stronie aby śledzić działania na których Ci zależy.

Ogólnie sam przerobiłem setki nagrań na Youtubie, darmowe kursy oraz zagraniczne płatne kursy. Mając dostęp do takiej wiedzy udało mi się stworzyć taki kurs, który moim zdaniem pozwoli Ci poznać silne podstawy oraz sprawdzić co jest istotne w Twoim biznesie i wówczas indywidualnie zgłębiać wiedzę. Szanuję Twój czas, dlatego chcę pokazać Ci to co moim zdaniem jest najważniejsze w temacie Google Analytics.

Zamiast ryby, dam Ci wędkę i nauczę Cię łowić.

Podaj adres e-mail

podając adres e-mail otrzymasz informacje o tym kiedy kurs Google Analytics będzie dostępny w sprzedaży.

Po zapisaniu się na listę oczekujących otrzymasz ode mnie dostęp do 
specjalnego e-booka o Google Analytics oraz darmowe lekcje z kursu o Google Analytics

Imię:
email:
Powiadomię Cię o otwarciu + wyślę Ci sporo, dobrych, darmowych materiałów.
Możesz się wypisać z mojej listy kiedy chcesz (jednym guzikiem). Polityka Prywatności.

Jeśli kurs Ci się nie spodoba, zwracam pieniądze!

Przygotowałem materiały w kursie tak, aby dały Ci jak najwięcej wartości. Jeśli z jakiś powodów kurs nie będzie odpowiedni dla Ciebie, to wystarczy, że napiszesz do mnie, a zwrócę Ci 100% Twojej wpłaty. Masz na to 30 dni. Moim celem jest pokazanie, że program jaki stworzyłem, zmieni Twoje postrzeganie biznesu i pozwoli Ci więcej zaoszczędzić oraz zarobić wykorzystując ten sam budżet jakim do tej pory zarządzałaś lub zarządzałeś.

FAQ

Często zadawane pytania

Standardowe szkolenie stacjonarne trwające 2 dni uwzględniające część materiałów z zakresu podstawowego i „zaawansowanego” to koszt około 2000 zł brutto.

Dodatkowo należy uwzględnić fakt, że należy dojechać na szkolenie, zorganizować nocleg na 1 dzień lub nawet 3 dni to doszedłem do wniosku, że cena kursu video powinna być tylko jakąś część tej ceny mimo, że kurs video oferuje dodatkowe elementy jakich nie otrzymuje się w szkoleniu stacjonarnym.

Tak, prowadzę firmę w Polsce i jestem podatnikiem VAT. Po dokonaniu zakupu otrzymasz e-mail z FV. Ceny podanych pakietów są w kwocie brutto z uwzględnieniem 23% VATu.

Jasne, rozumiem, czasami pewnych doznań jak spotkanie z ludźmi nie da się załatwić przez internet i nie dziwię Ci się, też lubię rozmawiać z ludźmi twarzą w twarz.
Natomiast może warto spróbować również takiego rozwiązania jak video kurs, szczególnie, że masz możliwość komunikacji również z innymi uczestnikami kursu i dyskutowania z nimi o ich pomysłach i problemach związanych z analizowaniem i raportowaniem danych.

Kurs jest przygotowany w formie VIDEO z dodatkowymi materiałami do wykorzystania w formie checklist, czy plików do pobrania. 

Jeżeli uznasz, że program nie jest dla Ciebie odpowiedni, otrzymasz zwrot pieniędzy. Masz czas 30 dni od daty zakupu. Wystarczy, że napiszesz do mnie, a zwrócę Ci 100% Twojej płatności.

Dostęp do programu masz dożywotni (a realnie to tak długo jak SzkolaSmart.pl będzie działać) Program będzie również aktualizowany i przez ten cały czas będziesz posiadać do niego dostęp

Z doświadczenia wiem, że czasami kusi nas aby zrobić coś bardziej zaawansowanego, a te podstawy sobie zostawić i ich nie robić.

W przypadku Google Analytics podstawy są bardzo ważne aby wiedzieć jak działa raportowanie czym są poszczególne dane oraz skąd one się biorą. 

W tym czasie około 4 tygodniu jeśli wszystko zrobisz, to już w Twoich raportach zaczną pojawiać się konkretne informacje na podstawie których będziemy mogli już zacząć analizować raporty i wyciągać wnioski.

NIE, kurs twa około 8 tygodni (czyli 2 miesiące). Pierwsze kilka tygodni otrzymasz od razu, ze względu na fakt, że im wcześniej wdrożysz elementy z niego tym szybciej zaczniesz zbierać wartościowe dane na Twoim koncie Google Analytics

Wystarczy, że ze mną skontaktujesz się, a postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania lub wątpliwości.